پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Company of Heroes 2 برای PC
نوشته شده در جمعه 7 تير 1392
بازدید : 492
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی Company of Heroes 2 برای PC

داستان بازی همانند نسخه قبل در دوران جنگ جهانی اتفاق می افتد.البته در این نسخه ارتش روسیه نیز به نژاد های قابل بازی بازی اضافه شده است.در واقع بخش از بخش داستانی و کمپین بازی،حاضل روایت و فلش بک های ذهن یک سرباز روسی اسیر شده توسط آلمان ها خواهد بود.همچنین بازی شامل نبرد های جنگ جهانی دوم در شرق اروپا و فتح برلین نیز می شود. سیستم گیم پلی بازی در این نسخه بسیار چالش برانگیز تر و بهتر و صد البته واقعی تر خواهد بود.در این نسخه به وسیله موتور قدرتمند بازی،Essence Engine 3 ، نوع جدیدی از Line Of Sight با نام TrueSight‌طراحی شده است.هدف از شراحی TrueSight شبیه سازی هرچه واقعی تر دید سربازان در محیط های مختلف است.در واقع به وسیله تکنولوژی TrueSight‌سربازان در  محیط های مختلف رنج دید و در نتیجه رنج حمله متفاوتی خواهند داشت. از دیگر المان های گیم پلی بازی می توان به محیط های تخریب پذیر و سیستم ColdTech اشاره کرد.در سیستم ColdTech سعی شده تا آب و هوای بازی هرچه واقعی تر جلوه کند.در واقع به طور کلی آب و هوا در بازی یک فاکتور حیاتی به شمار می رود که می تواند باعث بهتر شدن و یا بد تر شدن کارایی سربازان شما بشود.مثلا سرعت حرکت سربازان در جاهایی که برف عمیق دارند کمتر خواهد بود.حتی آب و هوا سرنوشت مرگ و زندگی سربازان شما را نیز تعیین خواهد کرد.به عنوان مثال،یک سری دریاچه های یخ زده در بزای تعبیه شده است که سربازان می توانند از روی آن رد شوند.در حین این رد شدن ممکن است یخ شکسته و سربازان شما غرق شوند.مورد دیگر این است که اگر سربازان شما برای مدت زمان زیادی در بیرون از پایگاه شما و در سرما باشند دچار سرمازدگی و یخ زدگی خواهند شد و خواهند مرد!البته چاره این کار این است که سربازان خود را نزدیک آتش نگه دارید.
 

 

company of heroes 2 pc cover دانلود بازی Company of Heroes 2 برای PC
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود از سرور putlocker بازی Company of Heroes 2 , دانلود از مدیافایر بازی Company of Heroes 2 برای pc , دانلود رایگان بلک باکس بازی Company of Heroes 2 , دانلود رایگان نسخه RELOADED بازی Company of Heroes 2 برای کامپیوتر ,



دانلود بازی Trine 2: Complete Story برای PC
نوشته شده در یک شنبه 19 خرداد 1392
بازدید : 264
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی Trine 2: Complete Story برای PC

Trine 2: Complete Story به طور کامل افزونه ی Goblin Menace و تمامی سطوح غیرقابل باز شدن Dwarven Caverns را در یک ماجرای بسیار جذاب با هم در می آمیزد که قهرمانان ما را به سفری درون تونل های تاریک مملوء از مذاب که اسطوره های کهن در آنجا می باشند می برد. این نسخه از بازی شامل ۲۰ مرحله ی کاملا جدید همراه با معماها، خطرات، دشمنان و موانع می باشد. در این نسخه ۳ قهرمان (هیرو) جدید با نام های آمادوس جادوگر، پونتیوس شوالیه و زویا دزد قرار داده شده اند. بیش از ۲۷ موسیقی متن بی نظیر به بازی اضافه شده، دستاوردهای جذاب و مهیجی برای باز کردن قرار داده شده و امکان بازی کردن تا بیش از ۳ نفر به صورت لوکال و آنلاین وجود دارد.

 

Trine 2 Complete Story cover دانلود بازی Trine 2: Complete Story برای PC
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی ,



دانلود بازی Dark Souls Prepare To Die Edition برای PC
نوشته شده در دو شنبه 13 خرداد 1392
بازدید : 284
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی Dark Souls Prepare To Die Edition برای PC

Dark Souls Prepare To Die Edition یک بازی با سبک اکشن RPG می باشد که سازندگان بازی شما در مکان های شیطانی و ترسناک خواهند بود . داستان این بازی کاملا تخیلی است و دارای قسمت های ترسناک و دلهره آور می باشد شما در این بازی هیولا های زیادی در پیش رو دارید که نابود کردن آن ها کار ساده ای نیست حتی دشمنانی که بیشتر شبیه زامبی های اسکلتی هستند به راحتی نمی توانید نابود کنید شما سربازی هستید که برای نابود کردن دشمنانتان باید جنگجوی خوبی باشید . گسترده ترین بخش بازی بخش گیم پلی آن است در این بازی انتخاب شخصیتی که با آن بازی می کنید بر عهده ی خودتان می باشد برای مثال شما می توانید فیزیک ، صورت ، مو و رنگ موی شخصیتتان را انتخاب کنید این بازی گیم پلی ای عالی و زیبا دارد از جمله اصلحه هایی که در اختیار دارید ، فن هایی برای مبارزه با دشمنانتان که بر اثر تجربه باید یاد بگیرید .
 

 

Dark Souls Prepare To Die Edition دانلود بازي Dark Souls Prepare To Die Edition براي PC
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی اکشن , بازی استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , Dark Souls Prepare To Die Edition ,



دانلود بازی Tomb Raider برای PC
نوشته شده در یک شنبه 5 خرداد 1392
بازدید : 265
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی Tomb Raider برای PC

Tomb Raider – لارای جوان در کشتی “استقامت” به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند. مقصد، جزیره ای است در نزدیکی سواحل کشور ژاپن که مکان مناسبی برای یک گردش باستان شناسی به نظر می رسد. اما ناگهان مقصد تغییر می کند! طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای نگون بخت را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. او وحشت زده و زخمی در محیطی خطرناک به دام می افتد و باید برای نجات جانش و مخفی ماندن از چشم ساکنین وحشی جزیره دست به کارهای نا متعارفی بزند.این قصه کلی پنجمین بازی از مجموعه توم ریدر است که توسط کریستال داینامیکس ساخته می شود. در چند سال اخیر همواره شاهد علاقه مفرط سازندگان برای ایجاد تحول در این فرانچایز پرطرفدار بوده ایم. سال ۲۰۱۰ بود که “لارا کرافت و نگهبان روشنایی” منتشر شد و مورد استقبال اهالی بازی قرار گرفت. اما گویا سازنده ها از اثر خود راضی نبودند و بلافاصله شروع به ساخت بازی دیگری از مجموعه توم ریدر با درون مایه ای کاملا متفاوت نمودند. طبق گفته آنها، بیشتر افراد مشغول روی پروژه ی ساخت این بازی، تجربه حضور در عناوین قبلی توم ریدر را دارند و تمام تلاش تیم سازنده، روی ایجاد حس اضطراب ناشی از خطرات محیطی و انگیزه تلاش برای بقا متمرکز شده است.

 

Tomb Raider PC دانلود بازی Tomb Raider برای PC
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , Tomb Raider , برای PC ,



بازی اکشن و هیجانی Astrogeddon بدون نیاز به نصب
نوشته شده در یک شنبه 5 خرداد 1392
بازدید : 333
نویسنده : Erfan

 بازی اکشن و هیجانی Portable Astrogeddon بدون نیاز به نصب

Astrogeddon بهترین بازی اکشن و برنده جایزه از سوی Shareware Industry Awards 2005 می باشد، این بازی هیجانی یک نبرد سیاره ای همراه با انفجارهای متعدد و از نوع بازی های Arcade می باشد که محیط بازی قدیمی را بصورت محیطی جدید و جذاب تبدیل نموده است. ماموریت شما در این بازی، محافظت ازسیاره زمین جدید در برابر ناوگان اهریمنی بیگانگان می باشد. قواعد بازی بسیار ساده هستند: به هرچیزی که می توانید شلیک نمایید و تنها زنده بمانید! بازی Astrogeddon کاملا با گرافیک سه بعدی ارائه شده است که به شما تجربه ای جدید از یک بازی کلاسیک را میدهد. این بازی قابلیت حرکت آزادانه ۳۶۰ درجه را به شما می دهد، انفجارهای مهیب و بیش از ۲۰ نوع فضاپیمای مختلف دشمن و بیش از ۱۰۰ مرحله دشوار و سهمگین از دیگر ویژگی های این بازی می باشند. افزایش قدرت شما شامل ارتقا شلیک توپ، موشک های هدایت شونده و غیر هدایت شونده، و شلیک بصورت ممتد، انفجاری و شعله افکن می باشد.
 
Astrogeddon بازی اکشن و هیجانی Portable Astrogeddon بدون نیاز به نصب
 
 
 
 
 
 

 

 

:: موضوعات مرتبط: بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازی , اکشن , و هیجانی , Portable Astrogeddon , بدون نیاز به نصب ,



دانلود بازی فوق العاده زیبا و مهیج Call Of Duty 6
نوشته شده در یک شنبه 5 خرداد 1392
بازدید : 319
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی فوق العاده زیبا و مهیج Call Of Duty 6

یکبار دیگر پس از گذشت یکسال از عرضه بازی بی نظیر و زیبای Call of Duty, نسخه جدید آن برای PC زیباتر از تمامی نسخه های پیشین عرضه شد ! این بار برخلاف نسخه پنجم که داستانش درباره جنگ جهانی بود، دوباره داستان دوست موفق و زیبای جنگ های مدرن را همانند نسخه چهارم و موفق تر از پیش دنبال کرد !
بازی با گرافیکی فوق العاده بالا، هوش مصنوعی بسیار پیشرفته دشمنان، داستان حماسی و بسیار مهیج و درگیرانه، جلوه های ویژه سینمایی و بسیار با کیفیت، ، تاکتیک های جنگی جدید، و بهره گیری از سلاح های قدرتمند و حقیقی که در این نسخه بسیار زیبا و توانا و همانند سلاح واقعی طراحی شده اند به بهترین نحو ممکن عمل می کنند که همگی این ویژگی های توانسته Call of Duty 6: Modern Warfare 2 را به زیباترین بازی اکشن اول شخص سال ۲۰۰۹ و یکی از بی نظیر ترین بازی های اکشن اول شخص تاریخ بازی های رایانه ای مبدل سازد !
 
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , فوق العاده زیبا و مهیج , Call Of Duty 6 ,



دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC
نوشته شده در یک شنبه 5 خرداد 1392
بازدید : 356
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC

Far Cry 3 Blood Dragon سری جدید آخرین نسخه بازی اول شخص تیر اندازی اول شخص و دارای دنیای باز Far Cry 3 می باشد که توسط شرکت Ubisoft Montreal ساخته شده است. محیط این بازی یک جزیره زیبای دارای محیط های باز می باشد که ستاره فیلم های اکشن دهه ۸۰ مانند ترمیناتور و بیگانگان یعنی Michael Biehn در نقش شخصیت محبوب این سری بازی ها Rex Colt قرار گرفته است و باید مراحل بازی را برای شکست دادن ارتش Cyborg سپری کند. داستان بازی در سال ۲۰۰۷ رخ می دهد. Ubisoft گفته است که بازی به سبک بازی های قدیمی دهه ۸۰ شکل گرفته است. جایی که شما باید دل دختر داستان را بدست آورید، دشمنان را بکشید و دنیا را نجات دهید. دنیا در معرض جنگی هسته ای قرار گرفته است و برای نجات آن باید مسیرهایی برای صلح پیدا کرد. Far Cry 3: Blood Dragon یک بازی تیر اندازی مستقل بدون نیاز به بازی اصلی Far Cry 3 می باشد. این بازی برای کامپیوتر در تاریخ ۱ می منتشر شده است. موسیقی های این بازی همگی توسط شرکت Melbourne electronic ساخته شده اند. نیروی نظامی A U.S. cyborg باید راهی برای صلح و از بین رفتن خطرات جنگ هسته ای را پیدا کند. برای این کار باید سلاح هسته ای قدرتمند موجود در این جزیره را پیدا کنند. کماندوی محبوب Rex Power Colt برای بدست آوردن اطلاعات در این زمینه و اتفاقاتی که در این جزیره می افتد ، به آنجا می رود…

 

Far Cry 3 Dragon Blood pc cover دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , Far Cry 3 Blood Dragon , برای PC ,



دانلود بازی Thunder Wolves برای PC
نوشته شده در یک شنبه 5 خرداد 1392
بازدید : 376
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی Thunder Wolves برای PC

Thunder Wolves عنوان یک بازی اکشن هوایی می باشد که در این بازی شما نقش خلبانان هلیکوپترهای جنگی را برعهده دارید . داستان بازی در مورد مبارزه علیه تروریسم می باشد و هرکاری را که می توانید برای خنثی کردن نقشه های شیطانی دشمنان خود انجام دهید . در این راه می توانید از ۹ هلیکوپتر متنوع استفاده کنید که داشتن ۱۳ ماموریت در نقاط مختلف دنیا ، از سایر قابلیت های این بازی اکشن هوایی می باشد . اگر به دنبال تجربه ی یک بازی اکشن هوایی هستید ، این بازی بسیار مناسب است . در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی را به همراه لینک دانلود مشاهده نمایید .

 

Thunder Wolves دانلود بازی Thunder Wolves برای PC
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , Thunder Wolves , برای PC ,



دانلود بازی METRO: Last Light برای PC
نوشته شده در یک شنبه 5 خرداد 1392
بازدید : 322
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی METRO: Last Light برای PC

داستان بازی در بیست سال بعد از جنگهای اتمی به وقوع می پیوندد.زمانی که روسیه به علت عوامل شیمیایی و انواع بمب ویران شده است.فضای شهر کاملا فاسد و مخروبه شده و حتی تنفس هم در آن ممکن نیست و ناچارا مردم به کانال ها و ایستگاه مترو پناه آوردند و اکنون زیرزمین ها وتونل ها هستند که ایالتهای روسیه را شکل میدهند. شما در این بازی باید سربازی به نام آرتیوم را کنترل کنید که همراه با دوستان و سربازان دیگر وظیفه آزاد سازی افراد و نجات جان مردم باقیمانده و نیز پاکسازی تونل ها و مترو ها را بر عهده دارد.شما در این مکان تنها نیستید گروه های خرابکار و گروه هایی که نگرش نئونازیسم دارند و موجودات جهش یافته در جای جای تونل ها و مترو ها پراکنده هستند.بین این گروه ها درگیری های زیادی شکل گرفته که با گذشت هر روز به وضع وخیم روسیه می افزاید و کنترل این گروه ها لحظه به لحظه سخت تر و دشوار تر میشود.شما باید در حکومت مطلق این گروه ها و موجودات، اولا زنده بمانید دوما وظیفه ی خود را به درستی انجام دهید.بسیاری از بازیباز ها و منتقدان داستان بازی را بر مبنای کمیک نوشته شده توسط دمیتری گلوخوفسکی (Dmitry Glukhovsky) میدانستند اما اینگونه نشد و سازندگان اعلام کردند که داستان MLL دارای داستانی جداگانه نسبت به کمیک ۲۰۳۴ میباشد.
اما در میان این سیاهی ها رگه های امید نمایان میشوند…یخ های سطح مسکو که اکنون شهری یخ زده است در حال ذوب شدن هستند.شایعاتی مبنی بر نمایان شدن خورشید در جای جای این تونل ها شنیده می شود و شما از معدود افرادی هستید که توانایی نجات مردم از این فلاکت و بدبختی را دارید و نگاه تمامی مردم بی گناه به سمت شما و گروهتان است.پس آماده شوید!مردم روسیه منتظر شما هستند. 

 

Metro Last Light pc cover small دانلود بازی METRO: Last Light برای PC
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , METRO: Last Light , برای PC ,



بازدید : 523
نویسنده : Erfan

 دانلود دوبله فارسی بازی ندای وظیفه ۸Modern Warfare 3

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 یکی از عناوین موفق سری بازی های COD می باشد . این نسخه داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و…..داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد.

 

modern warfare 3 pc cover small دانلود دوبله فارسی بازی ندای وظیفه 8   Call of Duty: Modern Warfare 3
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دوبله فارسی , بازی , ندای وظیفه ۸ – Modern Warfare 3 ,



دانلود آپدیت شماره ۲ بازی Metro: Last Light
نوشته شده در یک شنبه 5 خرداد 1392
بازدید : 387
نویسنده : Erfan

 دانلود آپدیت شماره ۲ بازی Metro: Last Light Update 1.0.0.2

آپدیت شماره ۲ بازی بسیار محبوب Metro: Last Light عرضه شد! در این آپدیت تغییراتی صورت گرفته که می توان به: بهبود عملکرد بازی برای سخت افزارهای AMD، برطرف شدن مشکل قطع شدن سایه ها برای ویدیو کارت های AMD سری ۷، برطرف شدن مشکل شروع بازی در تلویزیون های با رزولوشن ۳:۱، اضافه شدن خصیصه ی r_base_fov به فایل تنظیمات بازی user.cfg که به شما اجازه ی تغییر در FOV را می دهد اشاره کرد. شما می توانید این آپدیت را به همراه آموزش نصب آن در ادامه مطلب مشاهده نمایید.

 

Metro Last Light Update 1 دانلود آپدیت شماره 2 بازی Metro: Last Light Update 1.0.0.2
 
 
 
 

 


:: موضوعات مرتبط: بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , آپدیت , شماره ۲ , بازی Metro: Last Light ,



دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC
نوشته شده در یک شنبه 5 خرداد 1392
بازدید : 310
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC

شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های ۱ تا ۳ این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای ۳DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند.بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.

 

Resident Evil Revelations pc cover small دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC
 
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , Resident Evil: Revelations , برای PC ,



دانلود بازی Call of Juarez Gunslinger برای PC
نوشته شده در یک شنبه 5 خرداد 1392
بازدید : 576
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی Call of Juarez Gunslinger برای PC

سری Call of Juarez عمر کوتاهی دارد، اما یکی از پرفراز و نشیب ترین مجموعه های نسل هفتم است. نسخه اول این بازی در سال ۲۰۰۷ برای PC و Xbox 360 عرضه شد و با توجه به اینکه جزو اولین عناوین اول-شخص ساخته شده برای نسل کنونی بود، با استقبال نسبتاً خوبی مواجه شد. استودیوی Techland بلافاصله کار روی نسخه دوم را شروع کرد و قسمت دوم این بازی را با عنوان Bound in Blood عرضه کرد. با اینکه CoJ: BiB بازی خوبی بود، اما اظهارات عجیب و غریب سازندگان و Ubisoft مبنی بر اینکه بهترین بازی Western تاریخ را ساخته اند، باعث شد تا این بازی بیشتر شبیه یک Hype دیگر از سوی Ubisoft باشد و نه تنها بهترین بازی Western تاریخ نباشد، بلکه در سال بعد و با عرضه Red Dead Redemption عمر این سری پایان یابد.در حرکتی عجیب تر، Ubisoft ساخت قسمت سوم CoJ را در دنیای مدرن تأیید کرد. The Cartel سومین نسخه از این بازی بود که جز یک شکست تلخ، چیز دیگری به ارمغان نیاورد. با این حال، Ubisoft همچنان به ساخت نسخه دیگری از این سری اصرار دارد و در همایش PAX 2012 نسخه جدیدی با عنوان Gunslinger را معرفی کرد. اخیراً نمایشی از بخش های مختلف گیم پلی توسط سازندگان نشان داده شده که در یک نگاه کلی، می توان تغییراتی را در آن مشاهده کرد. بزرگ ترین حرکت مثبت Techland بازگشت به سبک و سیاق نسخه اول بازی است.

 

Call of Juarez Gunslinger دانلود بازی Call of Juarez Gunslinger برای PC
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , Call of Juarez Gunslinger , برای PC ,



دانلود بازی Dust: An Elysian Tail برای PC
نوشته شده در یک شنبه 5 خرداد 1392
بازدید : 357
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی Dust: An Elysian Tail برای PC

Dust: An Elysian Tail یک عنوان Side Scroll بسیار زیبا است که ترکیبی از دو سبک اکشن و نقش آفرینی را پیش روی شما قرار می دهد. مبارزه ها بسیار زیبا و هیجان انگیز هستند و روند ساده ای را پیش روی شما قرار می دهند. روند سریع و حضور تعداد زیادی از دشمنان از قمست هایی است که باعث بالا رفتن هیجان بازی شده است. ضربه های ترکیبی مختلفی را می توانید اجرا کنید که بسیار جالب و منحصر به فرد هستند. از طرف دیگر فیجت نیز دارای قدرت های خاصی است که وقتی با فنون شما ترکیب می شوند، محیط بازی را به جهنمی برای دشمنان تبدیل می کنند. از طرف دیگر قدرت های داست را می توانید ارتقاء دهید.با شرکت در مبارزه ها می توانید او را Level Up کنید و قدرت های مختلفش را افزایش دهید. همچنین بازی به شما این امکان را داده که آیتم های مختلفی برای داست خریداری کنید و از زره ها، حلقه ها و گردنبندهای افسانه ای برای بالا بردن قدرت او استفاده کنید. در کنار روند اصلی بازی، مأموریت های فرعی نیز از سوی سایر شخصیت های بازی به شما داده می شوند که با انجام دادن آن ها می توانید آیتم های جدیدی بدست بیاورید که به شما در ادامه بازی کمک می کنند. مبارزه با Bossهای بازی بد از کار درنیامده و چندان هم چالش برانگیز نیست و با کمی مهارت در جاخالی دادن و استفاده از قدرت های داست و فیجت می توانید آن ها را از بین ببرید. قسمت های پلتفرمر که همه بازی را به خودشان اختصاص داده اند نیز بسیار جذاب و روان هستند.
 Dust An Elysian Tail دانلود بازی Dust: An Elysian Tail برای PC
 
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , Dust: An Elysian Tail , برای PC ,



تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد